01 January 2018

Minu 2017


Lühikokkuvõte:
  • Hakkasin uuesti trennis käima
  • Korraldasin aastaid edasi lükatud dessandi hambaarsti kabinetti. 
  • Läbisin personalitöö baaskoolituse ja tegin ära personalispetsialisti 5. taseme kutseeksami
  • Korraldasime elu esimese hoovikohviku
  • Täitsin oma suure unistuse, nüüd on mul saun ja ülemine vannituba
  • Käisime pisipoisiga esimesel soojamaareisil Kreekas
  • värvisin juuksed blondist brünetiks
  • Elasime pisipoisiga üle esimese operatsiooni
  • Vedasin end sõbrannale Soome külla :)
  • Sõitsin ise suurte autode ja väikebussiga. Saan hakkama küll.
  • Lugesin läbi tohutu kuhja armastusromaane. Kahjuks ei taibanud laenutuste ajalugu salvestada, sel aastal parandan selle vea.
  • Olen vaba, kuid pole veel suutnud otsustada, kuidas tahan edasi minna ja kas ma tahaks kedagi leida. Eks vaatame mis uus aasta toob.

Üks horoskoop 2018. aastaks ütles, et tuleb selline aasta, et igasugune kontrollivajadus tuleks kohe aasta alguses ära unustada. Tuleb, mis tuleb. Samas raha ei pidavat väga tulema :) Proovime siis korraks seda varianti ka, et ei ürita enam ise probleeme lahendada. 

Eriline aasta tuleb aga sellepoolest, et mul pole veel Dima kontserdi pileteid. Tundub, et sel aastal vist jääb käimata...A ei hakka ette muretsema :)

Ühesõnaga: Las käia!


No comments: