12 February 2018

Hüplikud mõtted elu ja töö teemadel

Tundub, et olen jõudnud ikka, kus ümberringi hakkavad inimesed kardinaalseid elupöördeid tegema.

Võetakse tööst aastaks või paariks puhkus, minnakse ennast arendama, hakatakse põhjalikumalt hoopis oma hobidega tegelema...

Arvutasin kiirelt oma tööaastad ka kokku - 22 aastat korralikku kontoritööd kella 9-17ni. No okei, kaks lapsepuhkust ka vahepeal.  22 aastat kellegi teise heaks töötamist ja kellegi käskude täitmist. Kas ma oleks seda teinud, kui see poleks mulle meeldinud? Kindlasti mitte. Kõik mu töökohad on mulle meeldinud ning pole pea kunagi tundunud tüütu ja ahistava kohustusena. Aga miks ma siis tänasel hetkel olen AD-de peal ja viltuse seljadiskiga mõtteid mõlgutav proua ..?

Eks mulgi on oma kriisid olnud. Ning olen abi ja elumõtet otsinud erinevatelt alternatiivsetelt meetoditelt - reiki, silva. Rännak, access bars ja kaks kaardipanijat-selgeltnägijat.

Ootasin väga oma nüüdseks mitme aasta tagust lapsepuhkust ja nautisin seda nö eelpensioni täiega. Nüüd taban samuti end vahetevahel unistamast pensionieast ja et mul oleks siis samasugune vitaalsus ja väljanägemine nagu Mimi Kirkil.

Aga praegu aastast pausi takistab mul konkreetselt võtmast ressursipuudus. Kes mu laene siis maksab? Kuigi müües ära praeguse elamise ja ostes saadud vaheraha eest tagasihoidliku pesa, oleksin koheselt laenuvaba. Seniks olen täiesti tavaline palgast-palgani elav ja ilma märkimisväärse puhvrita eestlane. Mingeid passiivseid sissetulekuid mul pole. Hobi toob sisse u. 100-200 EURi kuus.

Uue auto ostmise võimalusi uurides selgus, et Luminori liising hindab mu maksimaalseks liisingusummaks 3000 EURi!! Issand jumal, selle eest ei saa ju midagi! Ühtlasi on see märk, et kellelgi (minul) on juba liiga palju kohustusi. Huvi pärast arvutasin välja, et mulle sobiks igakuine lisasissetulek 500 EUR suuruses summas. Sellega oleksin mõne ajaga korralikult mäel tagasi.

Nagu näha on mu mõte ja jutt täiesti hüplikud aga ma ei hakka seda lugu siin kirjanduslikuks lihvima ka, sest just nii ma praegu mõtlengi.

Ehk et mina ei tahaks veel praegu töölt kaduda ja juhet täielikult seinast tõmmata. Küll aga meeldiks mulle näiteks 4- päevane töönädal või siis 6-tunnine tööpäev. Juba need muudatused annaksid mulle piisavalt vabadust ja minu-aega. Tahan töötada, et mul oleks olemas mu kaunis kodu, ideealis võiks mul nüüd ka uus auto olla.

500 eurose lisasissetuleku asemel on muidugi üks variant veel - min. 1000 eurot teeniv mees mu majapidamises :D


No comments: